غزالغزال، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

اهو خانم

روزهای مدرسه

1391/7/25 0:20
نویسنده : غزال
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم  روزها به تندی سپری میشن و ما غافل از حرکت عقربه های ساعتیم عمرمون به سرعت در حال گذره واقعا اینکه میگن وقت طلاست رو باید با طلا نوشت  من با تمام وجودم سعی خواهم کرد از لحظه لحظه زندگیم به نحو احسن استفاده کنم از این روزهای مدرسه که اینده مرا رقم خواهد زد از خدا می خوام تا کمکم کنه تا به بالاترین درجه علمی برسم  خیلی دوست دارم برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم و در کالج درس بخوانم امیدوارم در رشته وکالت ادامه تحصیل بدهم شاید تا اون موقع رشته دیگری را انتخاب کنم نمی دانم ولی بهر حال تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا فرد موفقی شوم حتما برایم دعا کنید  انشای این متن رو با کمک عمه جونم نوشتم دستش درد نکنه.

شکلکهای جالب 
آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اهو خانم می باشد